Bende yaşadım bide aşırı kaşıntım vardı doktor fitil vermişti ve travazol verdi ve bol bol su içip idrara çıkmamı önermişti ve her tuvalet sonrası özelikle steril pamukla vajina dışına sirkeyle temizliyordum vs sık sık iç çamaşırımı değiştirip ütüleyip giyiyordum çok kısa zamanda iğleştim 🙏☺️Umarım sizinde geçer doktorunuz neyi öneriyorsa onu yapın öncelikle geçmiş olsun