Aslii35 Kızlar 2 gün önce test verdim pozitif çıktı sanırım şuan 3 4 haftalık ama kasık ağrım çok var bu normal mi?
Skn23 Aslii35 kasık aşırısı ilk gebeliğimde çok çok fazlaydı her gebede oluyormuş . Bu gebeliğimde sürekli bel ağrım var benimde çokça insanı stres ediyor . 5 haftalığım bende daha
Melikekabil41 Aslii35 ay o ağrıyı bende çektim ve hayla ara ara oluyor üşütmekten kaynaklı sanırım ayaklarınızı sıcak tutun
symabskrt İlk haftalarda çok normal canım merak etme benimde 7.haftaya kadar oldu şimdi 10+4 haftayiz çok şükür geçti kasik kramplarim
Skn23 Sm10 3 sene oldu tam olarak hatırlamasam da ama kaşığımın çok ağrıdığını hatırlıyorum. Bolca yatın dinlenin ve bolca su için.