Tweety3437 Haticeongun Kuzum yoktur büyük ihtimalle ben 9 aydır bunun için tedavi görüyorum şuan da aşılama tedavisinden varsa da mucize gibi güzel yanı hayırlısı olsun hersek için
Emumi Tweety3437 bende polikistik vardı eşimin de sperm değerleri çok düşüktü doktor size aşılama bile olmaz tüp bebek direk dedi. Sonra biz istemedik akışına bıraktık. Hiç beklemediğim anda hamile olduğumu öğrendim. Şuan kızım kıcağımda 4 aylık. Ve bende şuan tekrar bir aylık hamileyim. Zaten çocuğumuz olmuyor zor oluyor diye korunmadık ve tekrar hamile olduğumu öğrendim. Bu işler nasip işleriymiş onu anladım.
melikeyldz_05 Haticeongun Ovulasyon testi deneyebilirsin bende deniyorum. Beta değerim 14 çıktı yükselmesini bekliyorum
Emumi Haticeongun Bende de polikistk vardı eşimin de sperm değerleri düşüktü. Doktor bize aşılama olmaz direk tüp bebek dedi. Biz de istemedik akşına bıraktık. Daha sonra aniden hamile olduğumu öğrendim. Şuan kızım kucağımda 4 aylık ve karnımda da bir aylık bebeğim var. Zaten olmuyor diye korunmamıştık ve hamile olduğumu öğrendim. Bol bol dua et sadece bu işler nasip işleri bence.
Haticeongun Emumi ne güzel ne mutlu size Allahım sağ Salim kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏akışına bırakıp doktor ilaç vs hiç bişey yapmadınız öyle mi
Emumi Haticeongun evet hiçbir şey kullanmadım. Sadece gerçekten stres yapmadığm hamileliği hiç düşünmediğim bir ayda öğrendim. Stres çok etkili
SemaArin Haticeongun CEKİLMEZMİYİM 8 AYLİK EVLİYKEN CEKİLDİM ONDAN SONRA TEDAVİYE BAŞLADIM ZATEN SPERM TESTİ RAHİM FİLMİ HİSTEROSKOPİ AMELİYATLA POLİP ALDİRMA 6 7 AY KLOMEN 4 KERE CATLATMA İĞNELERİ 5 AY FEMARA 2 KİMYASAL 1 KÜRTAJ 1 SAĞLIKLI GEBELİK COK ŞÜKÜR OVULASYON TESTLERİ HAYIT ÇAYLARI BİTKİSEL YAĞLAR İNCİR HAVUÇ KÜRÜ YUMURTA TAKİPLERİ YAŞLI TEYZEYLE BUHAR TEDAVİLERİ 3. SENEMDE FEMARAYLA NASIP OLDU ÇOK ŞÜKÜR
NobleMom Haticeongun bende de var. Evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım ama düşük oldu. Düşüğün üstünden 6 ay geçti tekrar hamile kaldım. Kızım şuan 4 buçuk yaşında. Geçenlerde bi kimyasal gebelik daha yaşadım. Ve şimdi tekrar hamile kalmak istiyorum bakalım. Bu ay için beklemedeyim 🤲🏻 Fazla kilon varsa eğer. Polikistik everin en büyük düşmanı kilo
Rumuz123456 Haticeongun ben varımm. Ocak ayında pco olduğumu öğrendim Mayıs’ta iki hafta gecikmeyle hamile olduğumu öğrendim.
[silindi] Ben klomen we igne ile hamile kaldim dusuk oldu. Bu ay da zerdecal tozu ictim bide iffet agaci bitkisi, 10 gun sonra hamile oldugumu ogrendim tedavisiz. Suan 4+5