Arkadaşlar bu ilacı bir ay kullandım bir hafta arayla ikinciye başlamam söylendi bebek istiyorum adet düzenliyim olmaya başlamıştı doktor iki kutu kullan yumurtalarına bakacağız dedi sorum şu ki geçen cuma ilacı bıraktım 1haftalık ara için ama daha adet olmadım bu bir haftalık ara da adet olmam gerek mezmiydi?rezervim düşük tüp bebeğe gidecektim moralim çok bozuk şu an Bilgisi olan var mı acaba