2626 Kızlar 37+4 haftadayım doktor her şeyin normal gittiğini söyledi normal doğum olarak ilerliyoruz dedi, ilk doğumum olduğu için korkular sarmaya başladı tabii beni , prenses doğum yapan memnun kalan hikayelerinizi dinlemek istiyorum 🐣😍
ayla__ 2626 bende çok merak ediyorum benim oğlan kanala yerleşmiş bile 31+4 üm erken doğmaz inşallah burda bekliyim merak ediyorum
Skn23 2626 mükemmel birşey herkese tavsiye ederim . 5 cm açıklığa kadar bekletiyorlar sonra belden az bir seviyede epidursl yapıyorlar . O vurucu sancınızı yok edip adet ağrısı gibi hafif bi ağrı bırakıyor . Bir nevi ağrı kesici . Heryerimizi hissediyorsunuz sancı geldiğini kasılmayı . Ayağa kalabiliyorsunuz . Kesinlikle harika 🤙🏽
Aktas3555 2626 2007 ve 2009 yıllarında iki oğlumda da prenses doğum yaptım..ilk doğumunda suyum geldi gittim suni sancı verdiler acilmam 3cm olunca belden epudurali yaptılar…ikinci oğlumda 41 hafta olduğu halde dogum belirtileri yoktu..doktorum gün verdi gittik suni sancı ve 3cm açılmadan sonra epidurali oldum…gerçekten müthiş birsey..sohbet muhabbet ederek doğum yaptım ağrı acı hissetmeden..tavsiye ederim herkese
Y06U_E 2626 şuan hastanede yatıyorum . Kesinlikle öneriyorum . İlk başta takgirmadigima çok pişman oldumm. O kadar sanciyi boşa cekmisim
Ozgee123 Skn23 egeninincisii Aktas3555 Cnsu2 peki olumsuz yanı varmı bende isityorum aslında ama internette araştırma yaptım bel ağrısı yapabiliyormuş kiminde kiminde idrar kaçırma problemi gb binde bir ihtimal olabiliyormuş hiç olumsuz bi durumunu yaşadınızmı peki
coskunzerrin51 sersss hiç öyle bir şey olmadı bende. Gayet de ikinabiliyorsun. Ama çok rahat bir doğum şekli gerçekten.
Aktas3555 sersss doktorun karnınıza dokununca ıkınma geldi ıkın diye uyarıyor o sırada sizde ıkiniyorsunuz rahatça.. benim 3.ıkinmada doğdu 2 oğlumda
Cnsu2 Bende 5 da cm kadar sancı cektim sonrası agrisiz dogum ins ikincidede istiyorum 🙏😍 ıkınmayı hissediyorsun yürüyorsun valla süper
Aktas3555 Ozgee123 2 oğlum prenses dogum ile doğdu.. 3.oglum seseryanla doğdu.. 3 kez belden epidural oldum hiçbir sikayetim yok şükür..simdi kızıma hamileyim yine sezeryan olacak dogumum yine belden epidural olacak
Skn23 Ozgee123 bel ağrım var ama oldum olası bi bel ağrım vardı şahsen bilemiyorum onun bi ekstra etkisi oldu mu . Bana bi zararı olmadı. Hatta dua ediyorum Allahtan bi mani keder olmaz da tekrar öyle epiduralli normal doğum yaparım diye 🙏 ben çok memnunum . İdrar kaçırma mevzusu epiduralle hiç bir alakası yoktur bence o zaman epidural sezeryan olanlarsa da olurdu hiç böyle birşey duymadım .