Kızlar 32 haftalık olduk bugün 34 +2 çıktı ultrasonda 2518 kg olmuş 3 hafta içinde 1 kilo qlmış ve önden gitmiş 2 hafta sonra kontrole çağırdı doktorum şeker yüklemesi normal çıkmıştı tansiyon da yok aynı durumu yaşayıp erken doğum yapan oldu mu kızlar şuan aynı durumu yaşayan var mı yada nasıl bir yol izlediniz