Kızlar adetim 5-6 gün var ve be dayanamadım bugün test yaptım tabi ki negatif.ama dünden beri bel ve kaşık ağrılarım çok fazla.sizce erken mi yaptım testi.adet olacağım zaman bir iki gün önceden hafif ağrım olurdu.bir de hareket ederken karnıma bireyler saplanıyor gibi.varsamba doktora gideceğim mayısta kurtaj oldum çünkü.hani varsa önlem amaçlı gitmek istiyorum.adet olsak dert olmasak acaba var mı diye düşünmek dert,hamile kalsak sağlık mj olacak kalbi mı duracak boş gebelik mı olacak düşünmek dert.kadin olmak zor lakin anne olmak tüm bunlara rağmen çok güzel.hele o tekmeler hele o bebek kokusu.rabbim bana da isteyenlere de tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin.sizlerde bu belirtileri yaşayıp hamile olduğunuzu öğrendiniz mi