Kızlar şuan özel takipliyim bir klinikte ama özelde doğum sırasında herhangi bir sorun oluşursa devlete yönlendirip müdahale etmediklerini duydum bir kaç kişiden bide küçük bir şehirde yaşıyorum doktor ve hastane tercihim kısıtlı özelde doğum hakkında neler düşünüyorsunuz birde şehir hastanesinde doğum tecrübesi olan var mı