Gizem_1635 kastınız gebelik kolestazı mı ? Bildipim kadarı ile kaşıntı en majör belirtisi hatta döküntü veya kızarıklık olmadan da şiddetli kaşıntılar leklindeymiş, eller ve ayaklarda mesela.. ben de çatlama doktoru görücem danışıcam çünkü hafif kalıntılarım var ama kaşınan yerde minik pütürler (baloncuk) oluşabikdi. Dün banyo yaptım ve mesela ondan beri pek de olmadı. Şiddetli de değil ama yine de danışıcam çünkü testi var. Bakıcaz bakalım. Bu arada tansiyonum son derece normal. Uzun zamandır düzenli ölçüyprım