Ben 5+3 lük gebeyim 6 haftalık düşüğüm oldu öncesinde, enfeksiyonum var ilaç kullanıyorum perşembe günü pembe kan geldi hastahaneye gittikbi sorun göremediler progestan verdiler kese yerinde kanama yok ama kahverengi akıntım oluyo hiç kesilmedi bugün arttı hatta sizdede oldu mu enfeksiyon mu düşük tehlikem mi var ne yapmalıyım