Withaysa bugun 5+6 olduk :) 12 aralıkda gıdıcem doktora , keseyı 4+2 de görmustuk zaten :) 🥰 doktor 3 hafta sonra gel dedı ama ben 8. hafta da bıttıgı gun gıdıyorum :)
hamılelıkte 3-4 gundur bulantılarım başladıı ama kusamıyorum… canım bişey ıstemıyor , sankı hersey gözümde karardı,çalışıyorum hıc işe bıle gelesım yok :D
sende ne var ne yok 🥰