12.haftamda küçük bir ihtimal kız dedi doktorumuz, 16.haftamızda %90 kız dedi, ama bacakları kapalıydı ve ultrason cihazı kötüydü o yüzden net birşey diyemiyorum dedi. Bugün 21+2 olduk detaylıya girdik ben birşey demeden doktor kız dedi değişir mi dedim bu saatten sonra zor değişmez dedi. Allahda biliyor hep kız istiyordum ama erkek hissediyordum bugüne kadar neyseki hayalim, duam kızım ( Leyla’m) oluyor 🤲🧚 herşeyi sağlıklı dedi Allahıma bin şükür 🧿🤲 Allahım isteyen dileyen herkese gönlündeki çocuğu sağlıklı hayırlı bir şekilde nasip etsin 🤍🤲