Benim ilki cok kolaydi sanirim aci esigim biraz yuksek 2 gun ayaga kalkip hafif hafif islerime evde yardim edenlere yardim etmeye basladim bitek sondayi sevmemistim garip bi yanma hissiydi.ama acilar bas edilmicek gibi degildi. Simdi ikinci nasil olucak bilmiyorum yakin arkadasim 30 gun once 2 inci sezeryanini oldu ilki kolaydi onunda ikinci cok acili gecti dedi ama bence kendini motive etmekle alakali biraz sen kendin moralinj yuksek tut canim