Semihacelikel 38+2 haftalığım nişan geleli 1 hafta oldu açılma ve sancı yok diye eve gönderildim şimdide adet ağrısı gibi ama değilde gibi ağrı ve baskı var bebek hareketlerinde azalma var korkmalımıyım
1erkekkannesiiii Semihacelikel okuduğum doğum hıkayelerinde böyle yazıyordu genelde. Hareketlerinde azalma vs. Ama uzun süre hissetmezseniz tekrar görünün ihmal etmeyin. Allah’ın izniyle de kolayca sağlıkla doğurun inşallah 🙏