Kızlar geçen sene preeklampsi geçirdim protein kaçağı 319 mg ile doğuma alındım. Bugün tahlil sonucum çıktı doktorum 300 altı sıkıntı yok dedi ama daha 33 başındaym protein negatif diyor ama sonuçta 2 değer var anlayan var mı?
https://www.hizliresim.com/4patz8j][img]https://i.