Aynısı başıma geldi 1 sene önce sipariş verip almamışım cayma bedelini ödemem lazimmis vs
Seyler söylemişlerdi arayıp kendini avukat olarak tanıtarak. Daha sonra bana parayı ödemem için saat ve Iban attılar msj olarak. Dolandırıcı kesinlikle kendisini aradım eşimin polis olduğunu, araştıracağını söyledim ve bidaha aramadılar. Aman inanıp ödeme yapmayın çok çoğaldı böyleleri.