Kızlar Çarşamba günü yatışım yapılacak sezaryen olucam bebeğimin karın çevresi gelişmediği için 35.haftamda dogumum olacak allahin izniyle.Bebeğim kuvezde kalacak sütümün çok olması artması için ne yapabilirim tecrübeli annelerim lütfen yardımcı olun nasıl Bi yol izlemeliyim 🙏sezaryenden önce sonra ne yapayım