prensesim1_ ben 11 Eylül net yumurtalama görmüştüm 12 Eylül sabahına çatlamış olduğunu gördüm biz 4 gün üst üste değerlendirdik ve hiç umudum yoktu açıkçası 4 gün olduğu için ummuyordum normalde 26 Eylül adet tarihimde adetimi bekliyordum ama o kadar bel ağrım oldu ki günlerce bacaklarıma vuruyordu artık eşim dedi ki sende fıtık var sanırım bacaklarına vuruyor ağlamak istiyordum o derece kötü idi. 25 Eylül pembe akıntı geldi dedim ki adet oldum şükür ağrılarım geçer bir daha da gelmedi 🤭sonra kahverengiye döndü dedim bir türlü adetim sökülmedi sonra 27 Eylül arkadaşlarımın zoru ile test yaptım anında çift çizgi şok olmuştum çünkü beklemiyordum 🥹 ben testlerimi bir gebenin günlüğünden almıştım şiddetle tavsiye ederim adet günümden bir gün sonra hcg testi yapmama rağmen maşallah o kadar netti ki sanki erken gebelik testi gibi. Bir de birliktelik olunca ağzı aşağı yatın vallahi öyle değerlendirince tutan o kadar çok ki ama sabaha kadar hiç kalkmayın ben öyle yapmıştım. Hayırlı haberler ile gelin inşallah