Seyma0323 ahhh kıyamam 😥 baş ağrısı varsa mutlaka kahve iç. Kafein içerdiği için keser agrini. Sezaryen oldum o yüzden çok ağrım var diye düşünme, ben normal doğum yaptım ona rağmen 1 hafta doğru düzgün yuruyemedim ağrılardan. Allah analı babalı büyütsun 🌸💒 upuzuuuun sağlıklı bir ömür versin kuzucuga inşallah 🥰😍🥰🥰🥰🥰😍🥰👨👩👦👨👩👦👨👩👦