Kızlar ikinci gebeliğim benim 21+1 şuan . Ve benim dinmeyen şiddetli baş ağrılarım var . Parol bir işe yaramıyor . Göz kapaklarımı dahi açtırmıyor bu bas ağrısı . İlk hamileligimde de olmuştu ama o zaman 32 haftamda oldu baş agrisinin yanında bir çok neden ile birlikte gebelik zehirlenmesinden erken doğum olmuştu. Herneyse şuan bebeğim daha küçük boyle .bir durum olursa çok korkuyorum 😑 doktor tansiyon ve kan sayımı istedi . Sağlık ocağında gidicem sabah kan alınan saatte bu kan sayımı dediği şey doktorun kan veriyoruz orda çıkıyor dimi ?