passion35 Merhabalar sizce doktor seçiminde özel hastanede çalısması mı avantajı yoksa özel muayenehanede mi ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız memnun olurum
Mavikalem passion35 Hangi doktor iyiyse ama hastane ortamı olması daha iyi. Acil bir durumda hastane ortaminda müdahale etmek daha kolay
zeynepaylaipek passion35 bence özel hastane Dr ile ilgili herhangi bir durumda en azından hastane tanıdık olur azcok drlari bilirsiniz ben geçen gün duydum birinden özel muayenehaneye gidiyor 9 ay drtam doğum zamanı tatile çıkıyor 38 de bunun suyu geliyor hiç bilmediği hastaneye bilmediği Dr a gece acil giriş yapmış.
Kumsalmrv Özel hastane daha mantıklı bence. Diğerinde de özel hastanede doğumun oluyor. Ama sanki hastanede misafir gibi oluyorsun. Kopukluk oluyor. İlk kızımda düşünün doktor doğumuma yetişemedi. Nöbetçi doktor da nasılsa doktoru var diye gitmişti. Düşünün bi de burası çukurambar koruydu
passion35 Kumsalmrv o şekilde doktorun doğuma yetişemediği durumlar da mı oluyor, ben de tam tersi acaba özel muayenehanede çalısınca bayram vs durumlarında kesin gelir hastanedeki doktora belli olmaz izne cıkabilir diye düşünüyordum, teşekkür ederim
passion35 Fatmaztrk aynen önemli olan bence de doktor ama doğru doktorun kim olduğuna karar vermek zor oluyor 😀
Mavikalem passion35 Benim doktorum özel hastanede gece 12 de beni sezeryana aldı acil durum olduğu için. Biraz doktorla alakalı bir durum
Kumsalmrv passion35 rica ederim. Genelde öyle izne çıkacakları zaman arayıp haber veriyorlar. Süpriz bi durum olmuyor.
Fatmaztrk passion35 kesinlikle tavsiye almak gerekiyor. Hamile tanıdıklarınıza sorun hatta burda şehir belirterek post açarsanız anneler yardımcı oluyor. Deneme yanılma yönteminde her doktor her işlemi başa sararak yaptığı için yipranirsiniz boşuna.
Tugbakose-24 Benım ıcın önemlı olan hijnek olması ve ayrı oda olması . Doktorum kötü olsada sonucta o bebegı amelıyatla cıkarcak bnden😂