Selinpol bende cumartesi günü gideceğim Turgay bey e.giden bi çok arkadaşım çok memnun kaldı çok iyi bir doktor kendisi.sadece çok fazla soru sorulmasından hoşlanmıyormuş bebeği incelerken dikkatinin dağılmasını istemiyormuş bence de çok mantıklı çünkü tek tek inceliyor bütün vücudunu.insallah güzel haberler alırız heyecanla bekliyorum bende 😀