Ozgurdidem Kızlar selamm dün doktora gittim 5 bucuk haftalık oldugunu söyledi kese gözüktü ama 15 gün sonra geldiğinde bebeği görürüz dedi. Bende ara ara kasık ağrısı dışında birşey yok normal mi sizce bir sorun yoktur değil mi ?
merveeed Ozgurdidem bende 7+2de bebek göründü ve kalp atışını duyduk kasık ağrısı çok normal hayırlı olsun 🤗
Gencanne01 Ozgurdidem bende 5 +5 mişim yenilerde ogrendım 4 aylık evlıyım 23 yaşındayım psikolojikmen alışamadım ne zaman alışırım kızlar sizce
Zelihaferhat Normal canım hic korkma bende 7 haftalık oldum yeni cokk kasik agrım var bendede bu hafta kalp atışını aldım bu arada hayırlı olsun bebeğin
Ozgurdidem Gencanne01 bende 7 aylık evliyim ilk başta bi şok oldum bu fikre alışamadım ama bikaç gün geçibce alışıyosun heralde 🙂
Yoncaaaaa Slm arkadaşlar bizde 6+2 dayiz benimde kasiklarim çok ağıryor normal dedi Dr um hepinize hayırlı doğumlar şimdiden