sr00112 sen sadece ilacını kullan bitkilere yönelmek hamileyken doğru olmaz ben 11+2 haftalığım ve hamile kalmadan gittim endokrine 8 lerdeydi tsh duzene sokup oyle hamile kaldim ilk defa yükseldi bebek gelistigi icin normal ama yinede dengede tutmak lazim endokrinlede görüş bence