Kızlar merhaba size birsey sormak istiyorum benim şekerim var insülin kullanıyorum 10 gün önce kadın doğuma gittiğimde bana 6+2 haftalık dediler bugün gittiğimde 6+3 dediler nasıl oluyor acaba gelişimi yavaş dedi ama kalp atışı duyduğunu söyledi doktor lütfen bilen varsa soylesin😔