Emine-kynr ıhlamur, kuşburnu,papatya, hibisküs bunlar içilebilir aslında. Benim doktorum da en son gittiğimde üşütürsen adaçayı falan içebilirsin dedi o yüzden dr değiştirmeyi düşünüyorum 🙈 çünkü adaçayı hamilelerin özellikle uzak durması gereken bitkilerden. Doğumu kolaylaştırsın diye son zamanlarda veriyorlar sadece. Bnm dr buna dikkat etmediği için dr arayışındayım şu an