123y İlk gebelikse daha geç hissetmeye başlarsınız. İkinci ve sonrasında daha erken. Benim ilk gebeliğim ve 18. haftanın ortasında bir kere hissettim. Kişiye göre değişir. Başlarda öyle arka arkaya hissetmezsiniz. Ayrıca belki siz hareket halindeyken tekme atmıştır ama siz hissetmemişsinizdir o an. Aslında bebek hep hareket eder ama biz her an hissedemeyiz.☺️