Kızlar aynayı koyup, altıma birşey serip, bir kaba su koyup permatikle almayı düşünüyorum tüylerimi. Açıkcası kuaföre gidip ağda yaaptırmak istemiyorum bu süreçte kıl köklerim sertleşmiştir diye düşünüyorum. Karnım çıkmadan öncede, çıktıktan sonrada alabildiğim kadarını hep banyoda almaya çalıştım. Ağda kıl köklerimi aşırı kanatıyo çok fazla tüyüm yoktur ama cildim dediğim gibi aşırı hassas regl olmuşum gibi kanar ağda olduğumda.Aralığın ilk yada ikinci haftası doğum tahminim, temiz olsun istiyorum bide yarın muayenem var belki çatı muanesi yapar mı diye düşündüm doktorum, tertemiz gideyim güzelce dedim. Daha kolay bi yöntem varsa bilgilendirirseniz sevinirim. 🥰 35+3 🧿