Rabiafa Karaciğer enzim yüksekliği çıktı tahlilde cok degıl ama 1 hafta sonra tekrar gel dedi doktor. Böyle bi durum yaşayan var mı ?
KayraVeAnnesi_06 Rabiafa Bende var ama ilaç kullanıyorum ve hergün nst bağlanıyor bunun İçin hastaneye gidiyorum Yüksekliği ne derece bilmiyorum ama yakın takip edilmek gerekiyor
Ilknrshnn Ben hastane de bile yattım bunun için canım her hafta gidip şimdi kan veriyorum nst ye giriyorum
Rabiafa Benim cok yüksek degıl ama normal olandan yüksek çıktı. 22. Haftadayım :( biraz moralım bozuldu insallah bisey çıkmaz
aslibek45 Rabiafa benim yüksek çıkmıştı hareketlerimi arttırdım normale döndü hemen. Yüksek çıktığı ay hiç yerimden kalkmamıştım 3 kilo almıştım