Kızlar ben sezaryen olalı tam 1 ay oldu ama 1 içinde nerdeyse hiç kanamam olmadı sadece doğum yağtığım hafta çok az pembemsi şekilde kanamam olmuştu oda çok az az. Ondan sonra kesildi ped bile takmıyordum 3 haftadır ve dünden beri kanamam var şuan regl olmuşum gibinerdeyse kırkım çıkıcak daha kanamam şimdi mi başladı ben anlamadım bu şekilde yaşayan var mı