cherryblossom7 3 gece yattım hastanede. rutin kontrol muayene sigorta karşıladı normal yani,sonrasında yatış oldu. yatış kısmını doğum temimatından çektiler.10000 tutmuş,7500 ü sigorta doğum teminatımdan vermiş. işlemler gebelikle ilgili olduğu için bu şekilde olduğunu söylüyo müsteri hizmetleri.