KumsAlyaa şeker çıkarsa da sakın endişenlenme. Bana 100 mg yapıldı, gebelşk şekeri tanısı konuldu, yüksekte çıkmıştı. Dahile uzmanına gittim unu şekeri kes 15 gün sonra test ver açlık kan şekeri testi dedi. Dediğini yaptım sadece nefsimi köreltmek için azıcık yiyordum unlu ve şekerli şeyleri 15 gün sonra gittiğimde ne şeker kalmıştı ne bişey çok şükür. Bebişimde de çok şükür bir sağlık problemi olmadı maşallah. 🧿 içini ferah tut, çok geçmiş olsun. 🌼🌼🌼