Ugurbocegi Kizlar merhaba, idrar yolu enfeksiyonu oldu sanırım çünkü afedersiniz küçük tuvaletimi yaparken kasiklarimda yanma hissesiyorum. Böyle bir durumla karşılaşan varmı varsa nasil gecirdiniz ?
Gucluanne Ugurbocegi geçmiş olsun bence doktoruna git bir test yapsın antibiyotik yazar belki. Benim de oldu, ilaç kullandım bol su içtim , iç çamaşırı sık değiştirdim o şekilde geçti.