coolmother doktorum boya kimyasal olduğu için boyatmamam gerektiğini söyledi saç diplerinden kimyasal madde kana karışıyormuş, ama doğal boyalar da varmış diplere sürmeden onu kullanabilirsin diyorlar ama kimyager olup içindeki maddeleri tam bilemediğim sürece ben asla kullanmam 😄 ben de kara kara düşünüyorum diplerim geliyor 9 ay böyle nasıl geçecek diye
Büyük ihtimalle doğumdan 3 saat sonra kuaföre koşarım 😄