berosunannesii Merhaba, 2 aylık bebeğim var eşim, kızım doğduğunda chicconun fizyolojik serumun almış 10lu hatta o bitmek üzere eczaneden alacağız. O kablolu Aspiratör ile alırsanız çok daha kolay olur ben kardeşimden alışkındım çekebiliyorum hatta 15 dk önce çektim kızım mamasını içemiyordu tıkandığı için ağladı ama mecbur artık şimdi rahatladı uyuyor 🥰