Yagmurrr98 Kan uyuşmazlığı iğnesi hakkında bir bilgisi olan varmı ağrılı bir işlem mi koldanmi kalcadanmi vuruluyor
OzgeSrc Yagmurrr98 kalcadan yapiliyor. Yaglı bi igne oldugu icin yapildigi an biraz agrisi oluyor ama hemen geciyor
siyahinciii Kalçadan yapılıyor ve bebekte sıkıntı olmazsa 28. Haftada yapılıyor sıkıntı olursa daha erken
Yagmurrr98 siyahinciii Ya beni göbeğimin üzerine yatmak korkuyor kalçadan vurulacak sa anne yüreği ya ezersem diye düşünüp duruyorumm 🥲
mavininhertonuu Yagmurrr98 İlkini koldan yaptılar ikinciyi kalçadan hemşire uzan dedi yüzüstü yatamam yan durayım dedim yan durdum öyle yaptı yapacağı yeri görmesi yeterli oluyo acemi değilse