beyzakuzu00 Benim bebeğiminde eşi aşağıda idi plesanta previa. Fakat doktorum düzeleceğini söyledi 1 ay sonraki kontrolumde olması gereken yerdeydi endişhelenme düzeliyor
gulay41 Banada öle dediler 1 ay yattım tuvalet dışında kalkmadım gecen gün gittik yukarıda dedi 30 haftalik oldum