kızlar siz rapor cikarabildinizmi bana devlette artık bu iğnelere rapor çıkaramıyoruz dedi 10 günde bir sağlık ocağına gidip yazdırıyorum oda artık yazamam raporun olmadan diyor ama devlette rapor veremiyoruz artık diyo kafam allak bullak oldu ben napicam