svm9 Merhabalar kızlar sezeryan doğum düşünüyorum ve etraftan duyduğum kadarıyla doğum sonrası çok sıkıntılı bir süreç olacak diyorlar Tecrübeli olanlardan yorumlarını bekliyorum
Qnl svm9 kişiden kişiye değişen bir şey sanırım bence hiç de sıkıntılı bir şey değil konforlu ve güzel bir şey
ceylan_cakirr01 svm9 kişiden kişiye değişir takılma öyle şeylere. Doğumu yapacak olan sensin hangisi içine siniyorsa onu yap