Nilosfirarda19 2626 merhaba, normal doğum için epidural taktırdım 2 gün sonunda açılmam olmayınca sezaryene dönüldü mecburen ve aşırı rahat bir doğum geçirdim doğum yaptığımı bile anlamadım öyle diyim ,umarım sizin ve tüm annelerimizin de kolaylıklarla geçer 💐
MBCG 2626 bende bunu tercih edicem doğumdan çok korkan biriyim en iyi yöntemin bu olduğunu araştırmalarım sonucu öğrendim☺️
dilek_balli 2626 nasıl oluyor acaba ben ikisinin birlikte yapıldığını bilmiyordum devletite de yaparlarmi acaba
2626 dilek_balli benim doktorumun söylediği Bursa’da sadece Acıbadem hastahanesi yapıyormuş , yani özel hastahanelerde oluyor diye biliyorum ama şehir hastahanelerinde de yapıyorlar diye duymuştum