Merhabalar dün ayrıntılı ultrason çektirdik bişey çıkmadı şükür ama dr. Bebeğin başı aşağıda dedi şuan korkulacak bişey yok dedi 22 haftalık 1 hafta sonra tekrar gidicez istirahat et düzelir dedi 3 gündür de çok ağrım var sıkıntı olmaz demi bilgisi olan yardımcı olabilir mi