Xxxl 39+2 ne gelen var ne giden doğuma son 5 gün yazıyor programa göre eğer bu sürede sancım,nişanım veya suyum gelmezse ne olur acaba sezeryan olmak istemiyorum ilk doğumum da normaldi
immos Xxxl 40+1 bende aynıyım bugün kontrole gittim 2 gün sonra alttan bakalım duruma göre hareket edelim dedi valla bilmiyorum ne yapacağım 🫢
yaasemin Xxxl ay ayni benimde son 9 yazıyor uygulamada 38+5 olduk bel ağrım var sadece sancim felan yok kanala bile girmemiş niyeti yok paşanın gelmesi normal gözüküyor ama bu haftada gelmezse 4 kilo olursa nasıl olur bilemiyorum kafamda deli sorular 🙄🤭
sersss Xxxl ben de senin gibiyim 39+4 doktor 41 e kadar bekleriz dedi olmazsa heralde suni sancı der benim doktor normalci çünkü
Xxxl A_syma doktor bekleyelim dedi geçen hafta bu çarşamba tekrar gideceğim ama 37 de falan yalancı sancı oluyordu şu an o sancılar bile yok ama artık nefes dahi almakta zorlanıyorum doğum pozisyonuna girmiş ama kanala inmemiş daha var demişti geçen hafta
A_syma Xxxl Bundan sonra sık takibe gitmen gerekecek. Suni de deneyebilir. Sezeryanda diyebilir. Bol bol merdiven inip cıkın. Kendinizi yormadan cömelerek ev silin. Ayaklariniz yere tam basmali. Bükülme olmamali. Korumasiz iliski eger iliski yasak degilse. Gunluk hafif sicak ilik arasi dusunuzu alin. Biran once saglikla gelir insallah 🌸
Xxxl A_syma Allah razı olsun her gün ılık duş alıyorum hatta dün bi tık sıcak su ile aldım zaten 3 yaşında oğlum var ve hiç hareketsiz kalmıyorum ama yine de bilmiyorum inşallah gelir artık
Xxxl immos ayy bende anlamadım neden böyle oluyor kilosu ne acaba 37 den sonra kilo alımı azalır dediler 3500 dü 38 haftadayken benim kilo aldı mi tekrar bu hafta bilmiyorum da
Xxxl yaasemin hiç demeyin ama 4 kilo olurlar mı acaba ben 38 de gittiğim de 3500 dedi ilk oğlum 3750 doğmuştu acaba tekrar almış mudur bu bebeğim
A_syma Xxxl Insallah 🌸 bu zorlu bekleyisi bilirim 42 de dogum yapinca :) 31+5im suan bakalim ne olacak
immos Xxxl benim bebeğim minyondu biraz 3100 gram civarı şuanda aşağı yukarı ilk doğumum normal ama zor bir doğumdu o çileyi çekmişken şimdi bir de sezaryen olmak istemiyorum açıkçası ya 2. Ler kolay oluyor diyorlar bir de Düzcedeyiz sürekli sallanıyoruz sezaryenden de korkuyorum o sırada sallanırsak diye şaşırdım bende ne yapacağımı 🥺
yaasemin Xxxl haftalık kontrollere gitmiyormusunuz 38 başında gittim 3.500 dedi çarşamba kontrolümüz var 3.700 felan olmuştur diye düşünüyorum bakalım hakimiz da hayırlısı 🙏😍
Hatice_Bahri Xxxl suni sancı verıyorlar dıye bılıyorum bızımde 4 gün var ama ne gelen var ne gıden 😂 hayırlısıyla gelsınler
Mavidunyamm Xxxl YouTube de activating labor videosundakileri yaptım 3 gün sonra nişanim geldi hızlı hızlı açılmam oldu ve hastanede 2 saatte normal doğum yaptım. Ama o videodakileri sürekli yaptım sürekli
Asli03 Xxxl canım benim oğlum 40+1de geldi ne suyum geldi nede nişan ama sancım vardı açılmam oluyordu sabaha kadar bekledik sonra suni sancı verdiler öyle geldi bazen öyle nişan falan olmuyorda hayırlısyla gelir şuan yine 37+5gunluk gebeyim. Bakalım bu nasıl gelecek 😅🙏💕 hayırlısyla kucağına alırsın inşallah
Selinayyy immos merhaba canım bende duzcedeyim hem deprem hemde doğum korkusu var hangi doktora hangi hastaneye gidiyorsun acaba benim ilk dogumum olucak şuan normal ilerliyoruz ama 39+2 haftalık olduk yarin kontrol var bakalim ne dicek doktorum
Selinayyy Xxxl 39+2 haftalığız bizde de durumlar aynı yarin kontrolüm var bakalim doktorum ne dicek ya suni yada sezeryan dicek allahim hayırlısı hangisiyse onu nasip etsin hepimiz için hurma yiyorum yürüyüş merdiven bi çok şey yapıyorum sancım fln yok sadece vajinada acı hissediyorum ara ara o kadar
immos Selinayyy yaa hepimizde aynı korku maalesef. Ben Derya hocaya gidiyorum nasipse Çağsu da olacak doğum siz hangisine gidiyorsunuz ?