Meryemzeynep0 olumlu hiç Bi yanlarını görmedim 10 gün orda kaldım bebeğimde gelişim geriliği vardı suyu azdı hiç bişey yapmadılar sözde üniversite hastanesi bebeğimin kalbi durdu normal doğumla alıcaklarını söylediler Allahım çok kötü günlerdi ilk doğumum hiç bişey bilmiyorum ve ölü Bi bebeği doğurmak gerçekten çok zor tek başıma Bi odaya koydular beni suni sancı verdiler ama ne Bi ilgi ne Bi düşünce hiç bişey yoktu eşim ailem herkes kapıda bekliyordu yalvarıyordum sancı çekerken bari birini yanıma alın diye umurlarında bile olmuyordu git odanın köşesinde hareketlerini yap otur kalk bebeği doğur dediler resmen bana o sancılı halimle duvarlara tutunarak ağlaya ağlaya tuvalete gittim koca üniversite hastanesi kadın doğumda tek Bi tuvalet vardı tuvalete girdim kapı üzerime kilitlendi meğer kapı bozukmuş hem sancı çekiyorum hem kapıyı zorluyorum açılsın diye bağırıyorum sesimi duyan hiç kimse yoktu ve ben orda tek başıma çömelerek doğum yaptım allahım hiç kimseye yaşatmasın aylarca kendime gelemedim oyüzden hiç kimseye tavsiye etmiyorum o hastaneyi ben yaşadım başkasıda yaşamasın