Luthien_Tinuviel ilk çocuğum erkekti 4 kilo doğdu, normal doğum.. 8 cm olana kadar suni sancı almamıştım, 8 cm de ıkınma hissi gelsin diye verdiler sancı.. iri olduğu ve ilk doğum olduğu için doğma anı zordu biraz , ama doğdu sonuçta sağlıklıca .. yapabilirsiniz Allahın izniyle