Nepenthe birimler farklı yazıyor, bana da orta risk denmişti, biyokimyasal risk 3000:1 di. Nifty yaptırmalısın dedi doktor. Ben iki farklı doktora daha sordum usg ile bakıldı. Bu sonuca gerek yok illa nifty teste dedi diğer doktorlar. Ama ilk bakan doktor beni çok korkuttu. Çok şükür kızım sağlıkla doğdu, detaylıda da bir sorun yoktu