Svgyldz Arkadaşlar ben 20. Haftadayım hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum . İlk gebeliğim normal mi sizce?
Cansudinc Svgyldz Bende 20. Haftadayım minik minik bişeyler hissediyorum ama bebek hareketi olmayabilir diyorlar 🥲😅
hulyanur1 Svgyldz bende 22+5 im henüz bende hissetmedim. Pıt pıt atmalar oluyor ama tekme hissedemedim :(
efeduru Svgyldz ben 1haftadayim minik minik hissediyorum sende hissedersin kisiden kisiye degisiyo herkes ayni degil 🥰
Svgyldz Nurklcozdn internette eğer 21. Haftada hala hissetmiyorsanız doktorunuz mutlaka sorun diye yazıyordu o yüzden