Hamile kalmak isteyenlere en sogal en en sogal yontem..sogan kuru aslan pencesi ve hayit otu.yapin hemen ay hamile kalacaksiniz…ben kaldimsa sizz de kalirsiz…bende cok problem var… .folekil hoc..yumezdi..hic adet gormezdim yilda 1 2dafa oda haplarla… endemetrum cok zor kalinlasirdi…ve en onemlisi…. bende reflexio yani arkaya donuk idi… hepsi bana hamile kalmayi zorlastiridi.. ben dr gitdigim gunle ayni gunde sogan kurune aslan pencesi ve hayit otunabasladim dr izinsiz..dr bana folekul buyutisu Menopur igne verdi. 3 gun vutulacksin dedi.tamam vurdum..adetin 12 14 16 gunu ultrsona dustum… 1 mml bile folekul buyumemisti…dr git yeniden 5taneal vur..soyledi..sana hiccc fark yapmamos soyledi…. hende hayir…vurdurmiyicam…soyledim acikca..doktura..dr soyledimki 3 igne bu kadar hap. 5gunde femara kullanmistim o bana 1 mm de buyutmemisse.. dHa vurdurmamm .kalsin..soyledim ciktim eve geldim cokk motivem yukskelerde…basladim sogan kuru adpan pencesi ve hayit otu kullanmaya tam 8 gun..kullandim..
Aaaa vee ben ovulsyasn bas veridigini aonadim cise giderken hep kendimk izlerdim..belki 1 umut yumurtam buyur catlar diye…evet…..basarmisdim…adetimin 21.gunu yumurta ako kivamnda akintim oldu..hemen kurleri dayandirdjm..
Esime telefom acob eve gell qalibe yumurtam catladi..esimde izn alip eve geldi iliski oldu ve hemen getdi…. ( bu arada arkaya donukler hep yuzu uste olsunlar iliski) arkadan yani. Ve 14. Idrar tesim pozitif gorunce..dr kostum…hamileyim dedim..olmaz soyledi…dedim hayir..hamileym kendisi ulteaonsa bakti..inandi…basardims SIZDE BASARARin