Doktorum ya fitil ya da ağızdan al ama ağızdan alırsan yan etkisi çok oluyor hem fitil olarak daha etkili dedi.
Yeaa nolcak ağızdan icerim dedim ,içtim.
Bir saat sonra duvarlara çarpa çarpa yatağa gittim ,anında uyumusum. Gece de kalkıp tuvalet çok uzak diyormusum🤣
Sonra tövbe ettim ağızdan almaya.. Fitil olarak kullanmaya devam ettim 3 ay. Tabi her doktor da fitil kullanımını onermiyor, yine de mutlaka doktorunuza sorun eğer ağızdan içmek çok rahatsız ediyorsa sizi