marnus Sevgili annişler😍Burada çok gördüm çatı muayenesinden korkanları, acıyor diyenleri. 38+4 haftalık gebeyim ve bugün normal doğum olur mu diye çatı muayenesine girdim. İnanın korkulcak bir şey yok hiç acımıyor. İçiniz rahat olsun🥰
Sedamete marnus katılıyorum ben vajinismus geçmişli ve anksiyetesi olan biriyim bunlara rağmen hafif bir acı duydum o kadar
sersss marnus valla benimki çok acımıştı sanki doktor içeriye parmak değil de pense soktu evirdi çevirdi bir şeyler yaptı sarsıldım da 🥹😅
Serap-Yigit Bende ilk bebeğimde çatı muayenesinde acı hissettim ama bu ikinci doğumumda sıfır acı. Doktorla mı alakalı bilemiyorum. Çok şükür doğurdum 38+2 de 😊