Ya hanimlar 38+1′im. sabah 6dan beri sancidan kivraniyorum, hastaneye gittim nts bagladilar bilmem ne, idrar yolu enfeksyonu olabilir dediler tam dogum degil dediler, idrar testi istediler. Sonuclari cikmadan eve gonderdiler, devam ederse, yada su/kzn kaybinda geri gidebilirmisom. Suan evdeim, ve sancim hala deli gibi devam ediyor. Napacam ben.